There are cars that define an era, and then there are cars that transcend time. The original Audi TT, unveiled in 1998, wasn’t just another coupe—it was a revolution in automotive design. Bold, geometric, and unapologetically different, it arrived like a concept car that had somehow escaped into the real world.
Az Audi TT egy kompakt, kétajtós sportautó, amelyet a Volkswagen Csoport leányvállalata, az Audi forgalmaz 1998 óta, és az Audi Hungaria Motor Kft. szerel össze Győrben, Magyarországon, az Audi ingolstadti gyárában gyártott és festett karosszériák felhasználásával.
Audi engineered the TT with a fully indepentent suspension system, ensuring it remained poised through corners without sacrificing ride comfort. The Haldex-based Quattro all-wheel-drive system on higher trims meant power could be dynamically distributed between the front and rear wheels, giving the TT an almost unshakable grip on the road.
Az Audi teljesen független felfüggesztési rendszert tervezett a TT számára, amely biztosította, hogy a jármű magabiztosan vegye a kanyarokat anélkül, hogy ez a menetkomfort rovására menne. A magasabb felszereltségű modelleken elérhető Haldex-alapú Quattro összkerékhajtás lehetővé tette, hogy az erő dinamikusan oszoljon el az első és hátsó kerekek között, így a TT szinte megingathatatlan tapadást biztosított az úton.