GOD OF WAR (2018)
GOD OF WAR (2018)
A Santa Monica Studio *God of War (2018)* játéka egy új kezdetet jelentett a sorozat számára, amely korábban a görög mitológiára épült. A fejlesztők döntése, hogy Kratost a skandináv mitológia világába helyezik, lehetőséget adott egy érzelmileg mélyebb és realisztikusabb történet kibontására.

- Mitológiai újraértelmezés: A fejlesztők számos mitológiai elemet átalakítottak a történet és a karakterek érdekében.
- Földhözragadtabb narratíva: A skandináv világ nem csak egy mitológiai díszlet, hanem szerves része a történetnek.
- Kamerakezelés és harcrendszer: A közeli kameraállás és a taktikusabb harcrendszer hozzájárult a személyesebb élményhez.
Videó leírása képernyőolvasóknak
A videó sötét, havas erdőben kezdődik. Kratos, egy izmos, szakállas férfi, lassan előlép az árnyékból. Fia, Atreus, mellette áll, íjat tartva. Hátukon fegyverek. A jelenet lassan vált, miközben mély, kórusos zene szól. A következő jelenetben Kratos és Atreus együtt haladnak előre egy veszélyes világban. Szörnyek és ellenségek támadnak rájuk: egy hatalmas troll, farkasszerű lények és repülő szörnyek. Kratos baltájával harcol, míg Atreus nyilakat lő. A harc közben apa és fia együttműködnek: Kratos erőből támad, Atreus taktikusan segít. Egy ponton Atreus mögé bújik Kratosnak, miközben az védi őt a tűz elől. A mozdulatok koreografáltak, filmszerűek. A végén Kratos szigorú, de gondoskodó hangon beszél fiához, majd egy hatalmas csapással legyőzi az utolsó ellenséget. A képernyő elsötétül, és megjelenik a „God of War” logó, alatta a „Only on PlayStation” felirattal.