A BlitzForFriends (röviden: BFF) az első nagy projektem volt a barátaimmal. „Szakdolgozatként” adtuk le a technikusi vizsgánk befejezéséhez. Egy dinamikus weboldal, backenddel, minden platformon (telefon, tablet, desktop, stb.) elérhető volt, és képes volt a valódi időben történő beszélgetést megvalósítani. Az én feladatom volt a React implementáció használata, illetve a backenden a valódi időben történő események kezelése. A projekt nem tűnik impresszívnek, de rengeteg tapasztalatot szereztem belőle, amelyeket fel tudtam használni később munkahelyi környezetben. Természetesen ötös értékelést kaptunk rá.
A Fallen Kingdom jelenleg egy még fejlesztés alatt álló roguelike kártyajáték, amelyet a Slay the Spire és a Dominion inspirált. Godot enginet használom hozzá, természetesen GDScript nyelven. A játék még tervezési fázisban van, viszont amennyiben érdekel, Discordon meg tudom osztani a jelenlegi állapotát (fájlokat, demót még nem küldök). Nagyon nagy, hosszútávú passion projectként kezelem, tehát nem kell aggódnod, hogy ez hátráltatna bármikor a munkámban.
A programozási karrierem egyik fénypontja a Githubom, amin látható a fejlődésem. Vannak intenzív időszakok benne (szakdolgozat, Advent of Code, leetcode), ezek mutatják, hogy képes vagyok programozni, elegendő motiváció mellett. Advent of Codeokon általában résztveszek, habár utólagosan, megkésve (a time restraintek megőrjítenek). Szeretem a nehéz, elgondolkodató, nem sablon alapú feladatokat, amelyek az intuitív gondolkodást megjutalmazzák. A gyengéim az unalmas, sablon feladatok, mert a magolás sosem volt az erősségem.