
Galleries



About Me
Get to konw me better

As a photographer
I’ve been a photographer for seven years, capturing weddings, street moments, and everything in between. When I’m not studying software engineering, I’m behind the camera, finding joy in real, unscripted moments. I love turning emotions and stories into photos you can hold onto. Simple, honest, and always focused on what matters.
My Equipments
Equipment | Brand / Model | Quantity | Notes |
---|---|---|---|
Camera Body | Canon EOS R6 Mark II | 1 | Full-frame mirrorless, 20 MP |
Camera Body | Sony A7 IV | 1 | Full-frame mirrorless, 33 MP |
Lens | Canon RF 24–70 mm f/2.8L IS USM | 1 | Standard zoom |
Lens | Sony FE 85 mm f/1.4 GM | 1 | Portrait prime |
Lens | Tamron 70–180 mm f/2.8 Di III VC USD | 1 | Telephoto zoom |
Tripod | Manfrotto MT055XPRO3 | 1 | Aluminum, 6.5 ft max height |
Flash | Godox V1 | 2 | Round head, TTL |
Filters | ND Filter Set (6-10 stops) | 1 set | Neutral density |
Memory Cards | SanDisk Extreme Pro 128 GB UHS-II | 4 | High-speed |
My First Movie
My first small movie as a cameraman
Whole description (Script)
KÜLSŐ. TENGERPART - ÉJJEL
TOTÁL - HULLÁMOK, ERŐS SZÉL FÚJ.
A kamera elé lassan becsoszog egy FÉRFI. Kezében gyújtót tart, amelynek a lángját rendre elfújja
a
szél.
A FÉRFI mezítláb, talpával a homokot súrolja. Lassan a tenger felé halad, újból és újból
megpróbálja
a lángot meggyújtani maga előtt.
BELSŐ. SZOBA - KÉSŐ DÉLUTÁN
A FÉRFI az ágyban fekszik, fejét oldalra billenti és kifelé tekint. Fáradt arccal felül, vizet
iszik,
majd felöltözik a nyitott ablak előtt. Ezután kimegy a szobából.
BELSŐ. TEREM - NAPPAL
Egy NŐ pakol. A NŐ a kamerával szembenéz, keres valamit, majd megjelenik a FÉRFI. A NŐ és a
FÉRFI
egy
falra akasztott fotóról beszélgetnek. A nő szerint valami hiányzik a képről, a férfi nem tudja
pontosan,
mire gondol, és visszaemlékezései zavarosak.
KÜLSŐ. FOLYÓPART, JÁTSZÓTÉR - DÉLUTÁNI ESŐ
A FÉRFI és a NŐ sétálnak a folyóparton, esernyővel, fényképek készülnek. Beszélgetnek a
gyerekkorról,
arról, hogy a férfi gyakran fürdött ebben a szennyezett vízben fiatalon. A NŐ belemászik a
vízbe,
ráveszi a FÉRFIT is, hogy fotózza őt.
KÜLSŐ. PAD, FÁK KÖZÖTT - DÉLUTÁN
A felakasztott nedves ruhákat fújja a szél. A FÉRFI cigarettázik, fotókat néz, és a NŐ szerint
a nehezebb témákat mindig kerüli. A FÉRFI bizonytalanságáról beszél, fél az ismeretlentől.
KÜLSŐ. HÁZ - NAPLEMENTE
A NŐ fát hoz a kemencéhez. A férfi rakja a tüzet, a nő egy költeményt (vagy szabad verset)
sorol,
amely az elmúlásról és az időről szól. Ez a jelenet inkább hangulatfestés, vizuálisan a lobogó
tűz
látható, miközben a férfi kezeit olykor vízzel mossa le a nő.
KÜLSŐ. TORNÁC - ESTE
A FÉRFI és a NŐ nyugágyakon fekszenek, az égre néznek. A NŐ táncolni hívja a férfit, aki a
kiállításmegnyitóra hivatkozva nem akar. Beszélgetnek az időről, amely a férfit különösen
érdekli,
de a nő szerint pont erről nem tud semmit.
KÜLSŐ. TÖMBHÁZ TETEJE - KÖDÖS ÉJJEL
A FÉRFI és a NŐ egy tetőn állnak, feltehetően a város felett, a Holdat nézik. Csendes jelenet, a
ködön átsejlő fény forrása a Hold, a szereplők elmerülnek a gondolataikban.
Ez a teljes forgatókönyv, ami alapján a videó készült, részletezve a helyszíneket, időpontokat és az elhangzó dialógusok, valamint a fontosabb képi cselekmények leírását.